Entegre Lojistik Destek (ELD)


Entegre Lojistik Destek (ELD): ( Servis Yönetimi, Ürün Desteği )

Gümrükleme, Depolama, Paketleme ve Sevk, Teknik Destek, Önleyici ve Düzeltici bakım, Yedek Parça Desteği, Personel ve Araç Desteği, Eğitim Desteği, Test ve Data Toplama Desteği ve daha fazlasını sunmaktayız.

 
- Planlama ve idame Desteği
Arıza olasılığını ve sıklığını ortadan kaldırmak ve sistemin sürekliliğini sağlamak için tasarım aşamasında verilen destek

- Yedek Parça Desteği
Müşteri tarafından üretilen veya dışardan temin edilen yedek parçayı stoklamak ve planlamak

- Test ve Devreye Alma
Sistemi devreye almak ve daha sonra Periyodik testler yapmak,

- Önleyici Bakım ve Arıza Giderme
Test işleminden sonra bakımların yapılması ve arıza varsa giderilmesi aşamasıdır.

- Service Line Desteği
7/24 call center servisimize gelen arızalar giderilir.

- Personel Desteği
İhtiyaç halinde personel ve araç desteği verilir

- Eğitim Desteği
Sistemdeki ürünler ve işleyiş hakkında müşteriye eğitim verilir

- Tamir Desteği
Arızalı ürünler tamir edilir veya değiştirilir

- Depolama Desteği
Sistemin sahaya sevki, ürünlerin paketlemesi

- Gümrükleme Desteği
Sistem için gerekli yurt dışı ürünlerin gümrüklemesi

 
ELD Müşterilerimiz;

 
SMA:

Fotovoltaik sistem teknolojilerinin ve enerji çözümlerinin önde gelen küresel uzmanı  SMA, 2013 yılından beri DEKOM A.Ş. ile servis partneri anlaşması dahilinde ELD hizmetlerini firmamız üzerinden yürütmektedir.


ZTE Türkiye,

Telekomünikasyon, telefon, alt yapı, yazılım, kurumsal şebeke çözümleri, M2M, veri iletim cihazları, aksesuar ve tablet sektörlerinde hizmet veren ZTE için 2013 ten bu yana ELD hizmet vermekteyiz.

Copyright © DEKOM A.Ş. Tüm hakları saklıdır.